понеділок, 25 листопада 2013 р.

Модуль1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме мене зацікавила тема оцінювання проектів.
Я навчилась створювати свій блог.
Тематичні запитання модуля:
1. Як при навчанні поставити перед собою цілі, які реально можна досягти на тренінгу та продовжувати реалізовувати після нього?

Цілі мають бути реальними, конкретними, детально сформульованими.

2. Як мої цілі навчання на тренінгу допоможуть мені вдосконалити власний педагогічний досвід?

Навчання на тренінгу допоможе ефективніше використовувати ІКТ

3. Як чіткі і конкретні власні цілі допоможуть мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу?

Чітко сформульовані цілі допомагають в їх реалізації та оцінюванні

4. Як ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень?

Я ще не знаю, бо пагано володію інформацією про ресурси програми.

2 коментарі:

  1. Надіє, тут не потрібно було писати відповіді на тематичні питання модуля. Ці питання могли б стати вам у нагоді під час розмірковування.
    В рефлексії до першого модуля ви мали б сформулювати власні цілі навчання на тренінгу, переглянувши стислий опис усіх 11 модулів.
    То ж які у вас цілі навчання на тренінгу?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мої цілі:
      1 Навчитися правильно, ефективно реалізовувати навчання методом проектів.
      2 навчитися ефективно використовувати техніку, яка у нас є в наявності в школі.

      Видалити